Evitati clicurile incorecte

Chiar si in cazul unui clic accidental in propria reclama AdChoices, sistemul trimite imediat un e-mail catre administratori. Orice clic incorect este astfel anuntat administratorilor sistemului de publicitate contextuala, mesaj insotit cu ora si userul care a incercat fraudarea sistemului. Algoritmul de identificare este foarte complex si ia in considerare foarte multe informatii. Din acest motiv va rugam sa nu dati clicuri in propriile reclame, in reclamele afisate cu codurile din contul dv de publisher. Iar pentru cei care au in intentie pur si simplu fraudarea sistemului ii anuntam ca nu vor reusi decat sa ramana fara cont dupa trei incercari de clicuri incorecte. Similar procedeaza si Google in campaniile de publicitate Adsense si Adwords precum si alte sisteme similare de publicitate contextuala care au la baza un script eficient. Avertizarile trimite automat catre administratori nu numai ca garanteaza evitarea clicurilor frauduloase dar, in acelasi timp, pe langa sistem, ii protejeaza pe advertiserii care doresc reclame de calitate. Clicul incorect este analizat de sistemul informatic AdChoices.ro si imediat ce se identifica incercarea de fraudare este trimis mailul.

ClickIncorectGoogleToate e-mailurile care informeaza si avertizeaza asupra incercarii de clicuri frauduloase sunt analizate si comparate de administratori. Va fi evaluata situatia si in functie de analiza se va stabili valoarea intentiei de frauda. In cel mai bun caz veti primi un mail de avertisment pentru clicuri incorecte. Insa daca aceste clicuri se repeta este foarte posibil sa vi se anuleze contul sau sa vi-l blocheze. Nu conteaza ce venituri ati obtinut pana in acel moment: frauda fiind dovedita de sistem contul va fi anulat in urma clicurilor incorecte.

Acelasi sistem de avertizare pentru clicuri incorecte este folosit de sistem atat pentru reclamele de tip banner cat si pentru cele de tip anunt text. Practic toate reclamele preluate cu cod si introduse in contul dv au o amprenta informatica ce este folosita de sistem pentru a depista clickurile incorecte.

This entry was posted in AdChoices Romania, Publicitate Contextuala and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>